۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۰۲

آیت الله علما:

سکوت کشورهای عربی در مقابل جنایات اسرائیل شرم آور است

سکوت کشورهای عربی در مقابل جنایات اسرائیل شرم آور است

کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: امام جمعه کرمانشاه گفت: سکوت کشورهای عربی در قبال جنایات رژیم نامشروع اسرائیل علیه ملت بی دفاع فلسطین تاسف بار و شرم آور است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: بیش از نیم قرن است که رژیم جعلی اسرائیل وجود منحوس خود را در سرزمینهای مقدس محکم کرده است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه اسرائیل، فی نفسه کشوری بی هویت و بی ریشه در دنیا محسوب می شود، گفت: تشکیل و به وجود آمدن گروههای تروریستی و جنایتکار در دنیای امروزی، خود امری است برای حفظ بقای صهیونیستها در جهان.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: جالب اینجاست همین گروههایی که در سوریه و عراق با ندای الله اکبر و بنام دین اسلام در حال کشتار مسلمانان هستند و از جهاد برای اسلام سخن می رانند، تاکنون حتی یک گلوله به سمت اسرائیل غاصب شلیک نکرده اند که این بدان معناست که این گروهها با صهیونیستها برنامه های زیادی علیه جهان اسلام دارند.

آیت الله علما سکوت برخی از کشورهای عربی منطقه در قبال جنایات رژیم نامشروع اسرائیل را تاسف آور و شرمسارانه عنوان کرد و اظهار داشت: هزاران سال است که مردم شیعه و سنی در کنار یکدیگر برادروار زندگی می کنند، ولی امروز سران بی هویت و بی غیرت عربی موضوع هلال شیعی را مطرح می کنند که این امر یعنی ارتباط و تلاش برخی اعراب برای موجودیت نامشروع اسرائیل در منطقه.

وی در ادامه با اشاره به حضور پرشور استان کرمانشاه در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: اولین و مهمترین دغدغه امام راحل آزادسازی قدس از دستان ناپاک صهیونیستها بوده است، تا جایی ایشان بارها در سخنرانی های خود وجود اسرائیل در منطقه را به غده ای سرطانی تشبیه فرمودند.

 آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از رییس جمهور آمریکا در قبال جنایات اسرائیل علیه مردم غزه و فلسطین، بیان داشت: سئوال اینجاست که رئیس جمهوری آمریکا که همیشه خود را نگران حقوق بشر دنیا می داند، چرا امروز در قبال این وحشی گری های اسرائیل سکوت پیشه کرده است و حتی از آنها حمایت می کند؟!.

کد خبر 2338141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha